poniedziałek, 4 lutego 2013

Hehe, spróbuje coś napisać :D

Hmm.. Mój pierwszy post i nie wiem, co ma napisać :D No to może na początek podziele się z Wami moją wiedzą o wiewiórkach (wiem, ze już trochę przynudzam z tymi wiewiórkami :P). Więc (tak wiem, że zdania nie zaczyna się od "więc" XD, ale jestem tak tępa, że go użyje :P) wiem, że wiewiórki są wredne (tak przynajmniej wszyscy mi mówią), ale ja twierdze, że są przesłodkie. Szczególnie jak trzymają coś w tych swoich rudych łapeczkach :** Wiem, też że są zwinne i strasznie bojaźliwe <-- jeżeli w ogóle jest takie słowo :D Chciałabym mieć wiewiórkę w domku, ale niestety nie można, bo one są dzikie (ale i tak nadal są dla mnie najukochańsze na świecie) śmieje się, że jak bym miała wiewiórkę, to nazwałabym ją Bernie <-- czyż to nie słodkie imię :* i dawałabym jej kłykcik (jak w reklamie orzeszków :D) Na dzisiaj to wszystko co chciałam Wam powiedzieć o wiewiórach, a tu jeszcze macie zdjęcie słodziusieńkiej wiewiórki :* , 3 majcie się ciepło :D        

                       Tumblr   Pozdrawiam Haniula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz