wtorek, 5 lutego 2013

Hmm... :D

Hej moje dziubaski :* Dzisiaj spróbuje się rozwinąć w temacie koncertów... :) Pewnie się zastanawiacie, dlaczego akurat ten temat?! :P No o tuż dlatego, że, bo, ponieważ moja kumpela ogłosiła wszem i wobec, że jest koncert Justina Biebera w Łodzi  i ona koniecznie chciałaby na niego iść. A na to moja druga kumpela, że ona też chciałaby iść na jego koncert (nie dlatego, ze jest jego mega wielką fanką, ale dlatego, że chciałaby się przejść na koncert jakiegoś sławnego człowieczka XD) No, ale niestety bilety na jego koncert kosztują ponad 250 zł :D, więc moje prze ukochane, wspaniałomyślne kumpelki postanowiły zrobić zbiórkę harcerską. Ale później doszły do wniosku, ze to będzie głupi pomysł, gdyż, iż, ponieważ nie są harcerkami XD No, więc (wiem, ze tak się nie zaczyna zdania) ich plany legły w gruzach, no ale jeszcze nie do końca wiadomo, czy pojadą na ten koncert XD (a o tym czy pojadą, czy nie napisze w jakimś tam poście :D) No to by było na tyle mojej dzisiejszej historyjki (która, jest oczywiście prawdziwa :D)     Całuję:*  Haniula XD


Nooo... zdjęcie nawiązujące do mojej historyjki XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz