poniedziałek, 11 lutego 2013

Włosyyy!!! :D

Hej, hej jak tam u was, mam nadzieje, że dobrze, u mnie spoko, czuje się dobrze, bo właśnie MAM FERIE!!! I strasznie się ciesze z tego powodu XD Dzisiaj chciałam nawiązać temat do włosów (oczywiście nie mam nic do tego, ze ktoś ma zielone włosy, a ktoś inny w ogóle ich nie ma :D) No więc, właśnie chciałam popisać  trochę o włosach, a mianowicie o kolorowych  końcówkach.Chciałabym mieć kolorowe końcówki :) bo bardzo mi się podobają. Na razie nie wiem na jaki kolor sobie zrobić, ale jeszcze mam trochę czasu. Pewnie się zastanawiacie, dlaczego akurat kolorowe?! :D Nie chodzi o to, że są modne (a nawet nie wiem, czy są dalej na topie XD) tylko dlatego, że spodobał mi się taki pomysł. Już kiedyś miałam fioletowe końcówki, ale nie powiedziałabym, że mi specjalnie wyszły XD. No, a teraz ponieważ mam ferie, korzystam z okazji i chciałam zrobić sobie kolorowe końcówki. Co o tym myślicie?? :D I na jakie kolor bym sobie mogła zrobić włoski?? Piszcie w komentarzach.            Pozdrawiam i całuje Haniula :**

Suuperr są te włoski, KOCHAM!! :*                  Całe włoski też mi się podobają, a tym bardziej takie                                                                                    kolory XD :**  
                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz